Jak zrealizować zamówienie?
1. Kontakt Mailowy
Wypełnij formularz lub napisz do Nas email z informacją, jakich materiałów reklamowych potrzebujesz.
Krótko opisz nam charakter swojej działalności i koncepcję graficzną. Im więcej szczegółów podasz, tym lepiej zrozumiemy Twoją wizję i wypełnimy oczekiwania.Do rozpoczęcia prac nad projektem potrzebujemy:
- Teksty oraz hasła jakie mają być użyte
- Informacje o rodzaju i formacie wydruku (rodzaj: ulotka, wizytówka itp., format: A5, A6, DL itp.)
- Danych kontaktowych jakie mają być umieszczone na wydruku (adres strony internetowej, e-mail, telefon, linki do social mediów)
- Logo w krzywych
- Zdjęcia lub grafiki, których używają Państwo w komunikacji wizualnej firmy
- *Opcjonalnie: innych materiałów, które powinny być użyte (np. logo patrona)
- *Opcjonalnie: księgi znaku Państwa firmy
2. Wstępne projekty
Wysyłamy do Państwa projekt graficzny do akceptacji lub ewentualnych korekt – uwzględniamy możliwość dwóch korekt projektu.
3. Zatwierdzenie projektu
Nanosimy sugerowane korekty w celu zaakceptowania przez Państwa projektu.
4. Dokonanie wpłaty
Po akceptacji projektu wystawimy i prześlemy Państwu fakturę z naszymi danymi celem dokonania wpłaty za projekt.
Wystawiamy faktury bez Vat.5. Przekazanie projektu
Wysyłamy Państwu zestaw profesjonalnie przygotowanych plików graficznych – do wydruku oraz zamieszczenia w Internecie.